ALVAO Inspiration Day 2019


Tiskovou zprávu a fotografie z konference najdete zde.

  • Možnost setkat se s více než 150 kolegy z oboru
  • Přednášky od zkušených lidí z významných českých firem
  • Novinky a praktické tipy pro použití ALVAO
  • Workshop s vývojáři ALVAO ve vedlejším sálu

„Velice příjemná, inspirující atmosféra.“

Jaromír Kohoutek, Lesy České republiky


„Příležitost potkat se s mnoha zajímavými lidmi z různých firem, kteří řeší podobné věci jako my.“ 

Václav Chaloupka, ComAp, a.s.

Na co se můžete těšit

Philip Hearsum

AXELOS, UK

ITSM Portfolio Manager, 

AXELOS Global Best Practice

Philip Hearsum je přesvědčeným zastáncem ITSM obecně a ITILu obzvlášť. Už v době, kdy působil na rozličných pozicích v komerční a státní správě, se aktivně podílel na přípravě ITILu 2011. Od roku 2013 pracuje pro AXELOS, kde má na starosti celý ITIL®.

Patří tak k hlavním architektům připravované verze ITIL 4.

Daniel Jasník

Modern Service Management Consultant, Microsoft

Cloud Operating Model – Jak se musí změnit provozní model (ITSM) pro Cloudové služby?

Daniel Jasník má více než 15 let zkušeností v oblasti IT, z toho 7 let v ITSM. Nyní poskytuje své konzultantské služby Enterprise zákazníkům Microsoftu v EMEA region s cílem umožnit jim dosáhnout všech výhod, které Microsoft Cloud přináší, a to aplikováním Microsoft Modern Service Management přístupu.

Aleš Kruzcek

Information Technology and Project Office Director, ALD Automotive

Jak řídíme projektové porfolio

Aleš Kruczek v roce 2011 opustil vědeckou činnost na ČVUT, aby se stal ředitelem IT v ALD Automotive. Bude s námi sdílet zkušenosti s řízením projektového portfolia a tipy, jak plánovat projekty od strategické úrovně až po týdenní plány.

Jozef Hlaváč

IT manager, Moog Brno, s.r.o.

Transformace českého IT do americké korporace

Jozef Hlaváč působí v oblasti již více jak 18 let. Kromě implementací a vzdělávání zaměstnanců měl na starost odvětví IT bezpečnosti pro nadnárodní korporace. V současné době pracuje jako IT manažer v Moog Brno (dříve Vues). Je zodpovědný za zavedení IT procesů a kompatibilitu s americkými bezpečnostními standardy.

Jakub Kožnar

IT manažer, Contipro

Řízení údržby aneb CMMS

Jakub Kožnar pracuje v oboru informačních technologií od roku 2000, nyní řídí podnikové IT české farmaceutické firmy Contipro, kromě IT je také zodpovědný za provoz řídicích systémů a automatizace výrobních technologií.

Ve své přednášce se s námi podělí o zkušenosti s využitím service desku v ne zcela běžných oblastech, jako je například řízení údržby.

Jiří Janků

Solution Architect, ALVAO

Jak od zítřka začít aplikovat ITIL 4

Heslo Adopt and Adapt už v přechozích verzích ukazovalo, že ITIL je nutné přizpůsobit svým potřebám. Nebylo úplně zjevné, jak na to. ITIL 4 tento dluh napravuje. Jirka Janků vám ukáže, jak můžete hlavní myšlenky ITIL praktickým způsobem aplikovat ve vaší organizaci. Už zítra.

Radovan Fikr

IT manažer, Hartmann-Rico, a.s.

Řízené zlepšování IT služeb

Kontinuální zlepšování je nutné pro udržení konkurenceschopnosti. Kdo si na něj ale v návalu operativy dokáže udělat čas? Radovan Fikr předvede, jak řídí zlepšení v Hartmann Rico podle metodiky IT Quality Index. Jak zajistit, aby dobré návrhy nezapadly? Jak kontinuálně vyhodnocovat kvalitu IT a přínos realizovaných zlepšení? I o tom promluví ve své přednášce.

Václav Chaloupka

Executive IT Director, ComAp, a.s.

Nová role IT díky Cloudu a dopady na organizaci

Řešení typu Software jako Služba přináší množství výhod. I menší firmy mohou získat komplexní řešení bez nutnosti zřizovat robustní interní teamy na podporu aplikací a infrastruktury. Svou energii místo toho můžou věnovat porozumění potřebám byznysu a maximalizaci hodnoty IT služeb. DEVOPS do mixu přináší agilní propojení všech stakeholderů a integraci mezi jednotlivými službami. Ne všechny role je ale vhodné přenechat poskytovatelům služeb – některé je dobré si ponechat v IT. Václav Chaloupka ukáže, které to jsou a vysvětlí, jak změny v IT governance proměnili vztah IT s byznysem.

Vojtěch Dlouhý

Co-Founder & Account Director, Feedyou

Využití chatbotů pro lepší podporu uživatelů

Chatboti jsou dnes v IT jedním z nejvíce skloňovaných pojmů. Je to trochu jako yeti, hodně se o něm namluvilo, ale osobní zkušenost zatím nikdo nemá. Rádi se s vámi podělíme o praktické postřehy z prvních reálných nasazení. Představíme vám, jak by mohl vypadat chatbot pro efektivnější podporu uživatelů. Jak chatboti pomohou se zvolením správné služby, hlášením problémů nebo vyplněním formuláře.

Konferencí vás provedou

Aleš Studený


Petr Vitouch


ITIL® is a (registeredTrade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.