ALVAO Inspiration Day 2017

Zážitkové video z konference

Na co se můžete těšit

O vesmíru, životě, vašem IT a vůbec

Tomáš Kubica, Azure TSP, Microsoft Proč se mnohdy nevyplatí sázet na “Big bets”? Kdy se stane vysoké SLA vaším nepřítelem? Co je spustitelná dokumentace a v čem je lepší, než ta vaše? Myslíte, že vaším budoucím kolegou bude robot? Podívejme se společně na cloud, automatizaci a umělou inteligenci a jak to ovlivní to, jak se o IT staráme.

Jak postavit katalog služeb a rozšířit Service Desk na non-IT oddělení

Radek Klein, GTS ALIVE V rámci přednášky bude představeno, co je to katalog služeb a na co si dát při jeho tvorbě pozor. Podělíme se o získané zkušenosti s tvorbou katalogu při zavádění ALVAO Service Desku v rámci mezinárodní organizace GTS ALIVE Group doplněné o praktické tipy a příklady. Service Desk nemusí začínat a končit v IT, ale může se rozšířit do celé společnosti, je pro to ale občas třeba změnit myšlení. Tipy a reálné zkušenosti se zaváděním Enterprise Service Managementu v rámci GTS ALIVE.

Propagace IT projektu a její vliv na uživatele

Martin Voldřich, SAZKA, a. s. Během přednášky se dozvíte, jak jsme interně propagovali projekt nasazení Service Desku ALVAO v Sazce, jak to vlastně celé začalo a co z toho vzniklo. Úkol to byl nelehký, jelikož dnešní uživatelé jsou prostě jiní. Pokusíme se tedy s Vámi podělit o aktuální podobu propagace (nejenom) interních projektů.

Využití nástroje Service Desk na finanční procesy a procesy řízení kvality

Jindřich Bartoš, Compass Group Czech Republic s.r.o. Schvalování smluv Využití ALVAO Service Desk jako nástroje na evidenci smluv. Proces schvalování smluv včetně kontroly příloh usnadní kontrolu nad plánováním cashflow a zajistí přehled nad obchodní činností. Požadavky na nové vybavení Mají Vaši zaměstnanci nárok na nový telefon, počítač nebo například auto? V rámci provázanosti ALVAO Service Desk a ALVAO Asset Management lze na základě definovaných pravidel nabídnout žadateli pouze to vybavení, na které má podle interních směrnic nárok. Kontrola a zadávání hromadných úkolů Potřebujete zadat hromadně stejný úkol všem vašim zaměstnancům a chcete mít kontrolu nad tím, zda úkol splnili? Díky tomuto nástroji zadáte úkol pouze jednou a následně můžete vyhodnotit na navázaných požadavcích reakci a plnění požadovaného úkolu.

IT reporting na platformě Microsoft Power BI

Jiří Janků, ALVAO Praktická ukázka reportování na platformě Microsoft Power BI nad informacemi z ALVAO Service Desk a Asset Management.

Podpora podnikového obchodu

Jiří Sláma a Jan Fiala, ALVAO Ukážeme si, jak je v nové verzi ALVAO možné vytvořit podnikový obchod a to i v mezinárodním prostředí. Jak nastavit standardy HW, ze kterých si mohou žadatelé vybírat. Dále budeme demonstrovat vylepšené možnosti schvalovacího procesu a jak se jednoduše zbavit „paperwork“ pomocí elektronických předávacích protokolů.

Podpora pro všechna oddělení

Petr Vitouch a Jiří Janků, ALVAO Nová verze ALVAO je opět více připravena podpořit řízení non-IT týmů. Představíme vám možnosti využití pro oddělení marketingu a personální oddělení (HR). Představíme také další novinky týkající se hromadných operací s požadavky a vylepšené administrace systému.

Jak vám může ALVAO pomoci řešit GDPR povinnosti

Radek Grodl, Petr Vitouch, ALVAO Podíváme se na aktuálně často skloňované téma GRPR trochu z jiného úhlu pohledu. Ukážeme si, jak je možné podpořit řízení jednotlivých žádostí nebo incidentů spojených s tímto nařízením.

Konferencí vás provedou

Aleš Studený

Jan Chalupa

O konferenci

Konference AID (dříve ATD) je platformou pro sdílení zkušeností na poli IT Service Managementu a také v oblasti Enterprise Service Managementu. Vystoupí zde IT manažeři významných českých společností se svými zkušenostmi v uvedených oblastech. Budou se řešit aktuální výzvy nejen v řízení IT, ale také v oblasti dodávání vnitropodnikových služeb. Účastníci se mohou těšit i na další zajímavá témata jako například tržiště poskytování služeb, elektronický vnitropodnikový obchod a další. V odpolední části bude slavnostně uvedena nová verze systému ALVAO 10 a představeny její hlavní novinky. U kulatých stolů budou připravení k diskuzi také hlavní vývojáři produktu.

Brno, 20. 4. 2017

Hotel Voroněž Brno

Praha, 11. 5. 2017

Microsoft Praha

Program

Hlavní sál Vedlejší sál / Foyer
9:00 – 9:20 Registrace účastníků
9:20 – 9:30 Zahájení, úvodní slovo
9:30 – 9:45 O vesmíru, životě, vašem IT a vůbec Tomáš Kubica, Azure TSP Microsoft 9:30 – 10:15 Workshop Asset Management
Jan Minařík, Hlavní vývojář produktu ALVAO Asset Management
9:45 – 10:00 Rozšíření Service Desku na non-IT oddělení Radek Klein, IT manažer GTS ALIVE s.r.o.
10:00 – 10:15 Non-IT, rejstřík, schvalování Jindřich Bartoš, Compass Group Czech Republic s.r.o. (dřívě EUREST, spol. s r.o.)
10:15 – 10:45 Přestávka na kávu
11:00 – 11:15 Propagace IT projektu a její vliv na uživatele Martin Voldřich, manažer BackOffice SAZKA, a. s. 11:00 – 12:00 Workshop Service Desk
Jan Prudík, Hlavní vývojář produktu ALVAO Service Desk
11:15 – 11:30 Jak postavit katalog služeb Radek Klein, IT manažer GTS Alive s.r.o.
12:00 – 13:00 Přestávka na oběd
13:00 – 13:20 IT reporting na platformě Microsoft Power BI Jiří Janků, ALVAO
13:20 – 13:50 Podpora podnikového obchodu Jan Fiala, Jiří Sláma, ALVAO
13:50 – 14:15 Přestávka na kávu
14:15 – 14:30 Jak vám může ALVAO pomoci řešit GDPR povinnost Radek Grodl, Petr Vitouch, ALVAO
14:30 – 15:00 Podpora pro všechna oddělení Jiří Janků, Petr Vitouch, ALVAO
15:00 Ukončení

Mediální partner akce

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací

Sledujte společnost ALVAO