Efektivní organizace práce ve Window Holding

Během krátkého období dokázala společnost Window Holding zvýšit svůj tržní podíl na tuzemském trhu a v současné době je jednou z nejlépe prosperujících okenářských společností v České republice. Doposud společnost využívala ke komunikaci především e-mail a telefon , což ovšem nebylo zcela optimální. Vzhledem k velkému růstu počtu zaměstnanců a jejich úkolů, bylo nutné řešit organizaci práce efektivněji. Proto se vedení společnosti rozhodlo najít moderní způsob řešení a uspořádání pracovní činnosti.

Co zákazník řešil a proč?

Společnost Window Holding vznikla spojením tří firem a nyní prezentuje tři značky- Vekra, Otherm a TWW, a celkem v ní pracuje okolo 1000 zaměstnanců. Společnost se může pyšnit 5 moderními závody, které se nacházejí ve Staré Pace, v Lázních Toušeň, ve Velkém Meziříčí, v Husinci a na Moravě v Zašové.. Každá z původních společností používala jiné způsoby organizace a komunikace mezi zaměstnanci a odděleními. Velký skok v počtu zaměstnanců a změny ve struktuře přinesly s sebou spoustu požadavků, které bylo nutné řešit. Doposud se ke komunikaci využíval především e-mail a telefon. Tyto prostředky však neumožňují sledovat historii řešení a pokročilé plánování práce. Vznikl tedy požadavek na výběr vhodného sytému pro organizaci komunikace a spolupráce mezi zaměstnanci.

Popis projektu

Nasazení systému je určeno pro 500 uživatelů (všichni uživatelé PC ve firmě). Momentálně je systém nasazen v interním IT oddělení a postupně se zavádí na další oddělení. Systém je využíván ve všech 5ti závodech, které se nacházejí ve Staré Pace, v Lázních Toušeň, ve Velkém Meziříčí, v Husinci a na Moravě v Zašové. Implementace probíhala plně ve spolupráci s výrobcem systému. Během 14 dnů se podařilo systém otestovat, implementovat a zaškolit operátory. „S implementací systému jsme byli plně spokojeni. Vše probíhalo dle dohodnutého plánu a problémy byly řešeny proaktivně,“ říká Ing. Zdeněk Švamberk, vedoucí oddělení ICT ve společnosti Window Holding.

Které vlastnosti uživatel nejvíce oceňuje?

„Na systému ALVAO Service Desk velice oceňujeme rozsáhlé možnosti úpravy na míru, které nám umožňují rozšířit systém do podoby, jakou požaduje naše specifické průmyslové odvětví. Snadno můžeme vytvářet workflow pro různá oddělení i činnosti jako jsou reklamace, nástupy zaměstnanců apod. Toto nám usnadňuje rutinní činnosti a přináší úsporu času,“ říká o systému ALVAO Ing. Zdeněk Švamberk, vedoucí oddělení ICT ve společnosti Window Holding a dodává: „Naše společnost používá také systém ALVAO Asset Management pro správu ICT majetku, který je se systémem pro organizaci spolupráce mezi zaměstnanci propojen. Tento most umožňuje sdílet informace o úkolech a majetku, což ulehčilo práci oddělením spravujícím majetek.“

Přínos pro uživatele

Zavedení systému umožnilo společnosti a jejím zaměstnancům zrychlit řešení problémů. Díky historii a vedení deníku každého úkolu se podařilo zlepšit kontrolu nad řešením požadavků. U každého úkolu je znám zodpovědný zaměstnanec i termín, do kdy se má úkol vyřešit, což pomáhá zabránit zpožděním i tomu, že se na úkol zapomene. „Systém nám přinesl zjednodušení organizace práce. Daří se nám pracovat efektivněji a rychleji. Zaznamenali jsme i zajímavou úsporu díky snížení počtu telefonních hovorů,“ doplňuje Zdeněk Švamberk.

Jméno a kontaktní údaje referenční osoby zákazníka Ing. Zdeněk Švamberk Vedoucí ICT oddělení e-mail: zdenek.svamberk@windowholding.cz telefon: 234 001 100

Podobné články

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací

Sledujte společnost ALVAO