Service Desk

 

Všechny informace o požadavku
přímo v Outlooku

Service Desk-pracujte-z-outlooku

Pracujte přímo z Outlooku

Jedno prostředí pro práci s maily i požadavky

Pracujte s požadavky, aniž byste museli opustit prostředí Microsoft Outlook. Při kliknutí na jakýkoliv e-mail, úkol nebo schůzku ihned vidíte všechny potřebné informace přímo ze systému a můžete provést i libovolnou aktivitu. Odpadá neustálé přepínání mezi aplikacemi a to výrazně urychluje práci a zlepšuje organizaci týmu. Díky tomu se vám například nemůže stát, že řešíte úkol, který už vyřešil někdo jiný.

Snadné plánování schůzek úkolů

Načítejte e-mailové zprávy a vytvářejte z nich nové požadavky anebo je připojujte do komunikace týkající se daného požadavku. Plánujte úkoly nebo schůzky přímo do kalendáře v Microsoft Outlook. Díky tomu je snadné udržet veškerou komunikaci přehledně na jednom místě.

maly-screen

Lokální aplikace i webové rozhraní

Jste-li často na cestách, použijte webové rozhraní. Pokud jste náročnější a řešíte velké množství požadavků, pak zkuste výkon lokální aplikace. Obě rozhraní můžete snadno kombinovat a pak vás jistě potěší, že mají společné nastavení pohledů a filtrů.

maly-screen

Multijazyčné prostředí celého systému

Pracujete v multikulturní společnosti? Pak oceníte, že se systém dokáže přepínat do různých jazyků podle preferencí uživatele. Také katalog služeb můžete mít multijazyčný. E-mailová upozornění jsou odesílaná v jazyku uživatele.

maly-screen

Propojení na kalendáře Microsoft

Jeden kalendář

Díky jednotnému kalendáři mají řešitelé svůj kapacitní plán na jednom místě a to v Outlooku. Díky tomu mají naplánované události dostupné i na cestách ve svém telefonu.

Jednodušší plánování

Jako operátor můžete on-line sledovat kalendáře řešitelů při kapacitním plánování a také do nich plánovat. Díky přímému napojení na Microsoft Exchange server si tak výrazně zjednodušíte práci při přidělování požadavků.

Začněte hned bez školení

Začněte hned bez školení, protože aplikace je jednoduchá a připomíná práci s e-maily. Ovládání je velmi podobné Microsoft aplikacím a díky tomu si systém snadno osvojíte bez nutnosti nákladných školení.

Service Desk-zacnete_hned

Automatické upozorňování na neřešení

Pokud zapomínáte, můžete si aktivovat upozorňování na neřešení požadavku. Systém vás pak upozorní na neaktivitu, blížící se termín a to jak průběžně tak i souhrnně. Dokáže také upozorňovat manažery na čekající schválení a dokonce i žadatele, pokud se čeká na jejich součinnost (reakci). Tato funkce zajistí včasné vyřešení všech požadavků podle dohodnutých SLA.

Schvalování a Workflow

Nechte se vést skrze workflow

Výsledné Workflow je také možné exportovat do Microsoft Visio pro lepší kontrolu a možné další použití např. v interních směrnicích.

Schvalování pro lepší kontrolu

Chcete-li zabránit tomu, aby důležité požadavky byly realizovány bez vědomí odpovědných osob, můžete aktivovat schvalování. Navíc můžete definovat vlastní schvalovací schémata nebo využít již předdefinovaná.

Získejte informace z Microsoft Active Directory

Microsoft Active Directory slouží jednak jako zdroj informací o uživatelích a organizačních útvarech, ale také jako jednotné místo, které řídí uživatelské role a oprávnění v systému. Tato nativní integrace ve svém důsledku významně snižuje administrativní úkony spojené s provozováním a udržováním systému.

Service Desk-katalog-sluzeb

Snadné zadávání požadavků

Své požadavky můžete jednoduše zadat na webovém portálu, kde si vyberete z přehledného katalogu služeb. Systém vám nabízí pouze služby, které smíte požadovat. Požadavky můžete poslat e-mailem, který systém automaticky načte. Díky tomu žadatelé již nevyplňují složité formuláře a všechny požadavky jsou na jednom místě.

Přehledný katalog služeb

Upravujte si snadno váš katalog služeb tak, aby odpovídal vašim reálným potřebám. Vytvářejte si libovolné služby, vlastní pravidla, procesy, oprávnění a napojujte je na e-mailové schránky. Díky univerzálnímu přístupu můžete postavit i katalog pro velké společnosti a napříč různými odděleními.

Podpora technologií Microsoft

Systém ALVAO Service Desk je vyvíjen na technologiích Microsoft a podle doporučení společnosti Microsoft. Vývojáři vždy nejprve přemýšlí, jak by danou problematiku řešil sám Microsoft, a vyvarují se duplikování funkčnosti. Výsledné aplikace jsou následně také certifikovány nezávislými autoritami na kompatibilitu s platformou Microsoft.
Tento přístup zaručuje snadnou implementaci a dlouhodobou správu. Díky tomu zákazník ušetří náklady spojené s provozováním a udržováním systému ALVAO.

Service Desk-podpora-technologii-microsoft

Rozšíření ALVAO Service Desk

Případové studie

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací

Sledujte společnost ALVAO