Elektronické předávací protokoly

Papírové předávací protokoly jsou nepraktické a zvyšují administrativní zátěž. Digitalizace limity tištěného média překonává. Jakoukoliv změnu v majetku potvrdí zěměstnanec z pohodlí svého pracovního místa elektronicky na portálu Alvao. Tam si také kdykoliv ověří, čím disponuje a najde i užitečné informace jako servisní číslo nebo PIN k mobilnímu telefonu.  

Digitalizace veškerých žádanek

Každý zaměstnanec ke své práci čas od času potřebuje služby jiných oddělení: žádá o nákup nového zařízení, rezervuje služební automobil nebo hlásí úraz. S Alvao získáte jedno kontaktní místo, kde zaměstnanci vyřídí všechny žádosti. V každém okamžiku vědí, co se s jejich žádostí děje a kdo ji aktuálně řeší. Řešitelský tým dostane kompletní a strukturovaná data z každé žádosti. 

Předávací protokoly jako přežitek a nutné zlo? Přečtěte si článek na blogu.

Webová inventura a kontrola svěřeného majetku

Inventuru dokážeme zrychlit z několika týdnů do pár dnů pomocí Alvao webového portálu. Zaměstnanci obdrží emailové upozornění na prováděnou inventuru. Na webovém portálu následně vidí veškerý svěřený majetek. Jednoduše potvrdí, který majetek reálně mají a odešlou formulář. 

White paper

Zajímá vás, jak vám Alvao pomůže s digitalizací? Stáhněte si white paper níže nebo si s námi dohodněte schůzku.

Digitalizace IT oddělení