Jedno kontaktní místo pro všechny žádosti zaměstnanců


Zaveďte moderní způsob komunikace se zaměstnanci 

Na samoobslužném portálu snadno zadají všechny žádosti na HR. Alvao pro ně vybere správný
formulář a zajistí, že vyplní klíčová pole. Stav řešení požadavku si kdykoliv zkontrolují. 

Vzdělávání a rozvoj

Žádosti o interní i externí školení a certifikace včetně schvalování. Plánování pravidelných rozhovorů s nadřízeným. 


Změny údajů zaměstnance

Změna trvalého bydliště, bankovního účtu, příjmení a podobně. 

Zaměstnanecké benefity a další

Zaměstnanecké benefity, získávání zpětné vazby či změny v organizační struktuře. Vše v jednom katalogu. 

Rychlý a dobře zorganizovaný nábor

Zrychlený proces náboru

Alvao vám pomůže zrychlit a uřídit celý proces náboru zaměstnance. Mějte jasný přehled o všech uchazečích od požadavku na nábor, přes zaslání životopisu po podepsání smlouvy. Už nikdy se vám nestane, že byste někomu zapomněli dát vědět nebo přišli o kandidáta kvůli špatné komunikaci.

Ve společnosti Asekol vybrané HR procesy koordinuje Alvao

S nástupem a adaptací pomůže automatizované workflow

Hladký průběh nástupu a zaškolení nového zaměstnance vyžaduje značné úsilí a koordinaci několika týmů. Alvao celý proces zautomatizuje, zajistí, že se na nic nezapomene a uchazeč má od prvního dne nachystané místo, vybavení, přístupy i plán vzdělávání. 

Hladký a bezproblémový odchod zaměstnance

Usnadníme také odchod zaměstnance. Zajistíme, že všechna oddělení dostanou automaticky a včas informaci o odchodu. Již se nestane, že zaměstnanec nevrátí vybavení nebo zůstane dál veden v mzdovém systému.