Jedno kontaktní místo pro všechny
žádosti ve firmě

Nikdo už nemusí složitě zjišťovat, koho kontaktovat, aby nahlásil
nefunkční zařízení, havárii nebo zažádal o vybavení. Helpdeskový systém Alvao je jednoduchý a přívětivý.

Žadatel v každém okamžiku ví, co se s jeho požadavkem děje

Žadatel má jasno, kdo řeší jeho požadavek, co se s ním zrovna děje a kolik času zbývá do vyřešení. Nemusí volat na helpdesk, aby se doptával na stav řešení.

Interaktivní představení systému

Požadavky se rychle dostanou ke správnému řešiteli

Neztrácejte čas třízením požadavků. Systém se postará, aby byl každý z nich přiřazen správnému týmu. 

Přečtete si případovou studii Moog s.r.o.

Před nasazením
Service Desku

Na koho se mohu obrátit?

Řeší někdo můj požadavek?

Kdy to konečně bude hotové?

Po nasazení
Service Desku

Jedno kontaktní místo.

Vím, co se děje.

Dohodnutá pravidla a kvalita řešení.

Všechny úkoly dostupné přímo v Outlooku

S ALVAO máte celý service desk přímo v Outlooku.
Pracujte s požadavky, aniž byste kdy opustili oblíbeného mailového klienta.

Kompletní historie usnadní komunikaci a zastupitelnost

Kompletní historie požadavku je okamžitě dostupná. V případě dovolené není problém zastoupit kolegu s úplnými informacemi o daném problému.

Jasné priority zajistí včasnou reakci 

Požadavky se automaticky řadí podle přiřazených priorit. Tým má tak jasně zorganizovanou práci a nikdy nezapomene na nic důležitého.

Přečtěte si případovou studii Asekol a.s.

Příručka: Digitalizace IT oddělení

Zodpovědný provoz IT oddělení vyžaduje řadu administrativních úkonů, které jsou sice důležité, ale zbytečně tým vyčerpávají. V běžném provozu najdete mraky formulářů, dokumentů a byrokratických postupů. Zjistěte, jak to dělat lépe.

Stáhnout příručku v PDF

Přehled o práci týmu pomůže
s řízením kapacity

Service Desk vám dá jasnou představu o tom, jak je tým vytížený, kolik energie věnuje různým činnostem a co zabírá nejvíce kapacity.  

Podpora pokročilých workflow a schvalování 

Systém podporuje komplexní workflow a schvalovací procesy. Nikdo nemusí přemýšlet nad tím, kdo má požadavek schválit, systém žádosti směřuje podle předem definované logiky.

Široké možnosti vlastních formulářů v příjemném editoru

Všechny formuláře můžete strukturovat podle vlastních potřeb. Vyberte požadované položky a určete jejich zobrazované pořadí. To vám usnadní další práci s informacemi z formulářů.

Zajímá Vás, jak vám ALVAO pomůže zlepšit chod oddělení? Kontaktujte nás.

Pomáháme firmám lépe organizovat interní oddělení a řídit vztahy s uživateli vnitropodnikových služeb. Zbavte se zbytečné manuální práce. Dohodněte si nezávaznou schůzku s ALVAO konzultantem.