Zdravotnická záchranná služba hl.m.Prahy

„Service Desk se ukázal pro potřeby IT v organizaci jako zásadní a nepostradatelný. Řešení, které ALVAO nabízí ve spojení s Asset Managementem je plně vyhovující a dostačující. Jsou zde historie, role i oprávnění. V zásadě na jakýkoliv úkol nebo projekt nyní používáme Service Desk. Neslouží pouze pro řešení problémů uživatelů a IT infrastruktury, ale i k řešení rozvojových projektů. Princip Service Desku jsme využili i pro jiné činnosti než jen support IT technologií. Konkrétně pro servis vozového parku a budov.“ Hodnotí ALVAO Service Desk pan Ing.Petr Pokorný, vedoucí oddělení IT ZZSHMP a dodává:

„Tzn. – Service Desk zpřehlednil a zcentralizoval požadavky uživatelů, což dříve bylo problémové ohlídat. Byl problém zjistit, kdo a co má dělat a v jakém stádiu se daný problém nachází. Díky historii a třídění dle SLA se snadněji dohledává, jakým způsobem se vyřešil konkrétní problém, který se objevil již dříve a tím se zkrátila i doba jeho řešení.“

Jméno a kontaktní údaje referenční osoby zákazníka: 

Ing. Petr Pokorný, vedoucí oddělení IT

e-mail: petr.pokorny@zzshmp.cz

web: www.zzshmp.cz

Podobné články

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací

Sledujte společnost ALVAO