SaaS Service Desk

ALVAO Service Desk je dostupný formou SaaS (Software as a Service). Software rychle nasadíte a jeho použití snadno přizpůsobíte potřebám firmy. Veškerou správu aplikace zajistíme my. Bez nutnosti větší počáteční investice můžete okamžitě sklízet benefity řešení.


Sdílejte oblíbené pohledy s celým týmem

Pohledy, které vám pomáhají s každodenní prací, nyní snadno nasdílíte novému kolegovi nebo rovnou celému týmu. Vytvořte standardní pohledy, které jsou k dispozici všem řešitelům.

Webová inventura výrazně usnadní práci

Účetní inventura je náročná povinnost, která se ve většině firem neobejde bez aktivního zapojení jednotlivých oddělení. Kamenem úrazu obvykle bývá inventura majetku svěřeného zaměstnancům. Sehnat skupinu lidí i s jejich majetkem na jedno místo je velmi obtížné. Webová inventura nabízí alternativní řešení.


Jak to funguje?

Systém emailem rozešle zaměstnancům výzvu k potvrzení svěřeného majetku. Každý z nich sám zkontroluje reálný stav věcí. Ve webové aplikaci potvrdí, zda jednotlivé předměty stále mají, případně napíší poznámku pro správce inventury.


Spravujte systém jednoduše a odkudkoliv

Veškerou správu ALVAO obsloužíte pomocí webové aplikace. Administraci systému tak provedete odkudkoliv nezávisle na lokalitě nebo platformě. Není nutné, aby si každý správce instaloval tlustého klienta, všechno potřebné najde ve webové aplikaci.


Přizpůsobte formuláře svým potřebám

Formulář nového požadavku můžete lépe strukturovat podle konkrétní potřeby. Vyberte požadované položky a určete jejich zobrazované pořadí. Odeberte pole s popisem požadavku a přílohami, kdekoliv nedávají smysl.

Přehlednější deník událostí

Záložky deník a komunikaci jsme sloučili do jednoho pohledu, kde si snadno vyfiltrujete události, které vás v požadavku zajímají. Události od žadatele jsme navíc zvýraznili pro jasnější orientaci v požadavku.


Rychlá změna stavu a lepší našeptávání

Přímo v panelu nástrojů najdete tlačítko na posunutí požadavku do dalšího stavu podle workflow. Při výběru služby u nového požadavku se předně nabízejí naposledy používané služby.

Integrace na REST API

Rozšiřujeme možnosti integrace ALVAO na další systémy. Asset Management nově podporuje REST API, pomocí kterého lze informace v ALVAO synchronizovat s dalšími aplikacemi. 

Nová sada ikon uložená přímo v databázi

Usnadnili jsme správu katalogu služeb. Stávající i nové ikony nyní najdete přímo v databázi. Jednoduše vyberte vhodnou ikonu a barvu v nastavení služby. Aplikace vám navíc doporučí optimální barvu, aby si váš katalog zachoval jednotný vzhled.

Asset Management poskytne lepší kontrolu nad infrastrukturou

Snazší správa HW

Parametry HW najdete ve vlastnostech objektů. To vám usnadní práci s PC na záložce objekty, kde si snadno vyfiltrujete všechen HW s konkrétní konfigurací.

Automatické vytváření nalezených počítačů

Najde-li autorizovaný autonomní agent počítač chybějící v evidenci, automaticky ho založí do Asset Managementu.

Kontrola šifrování BitLockerem

Pomocí detekcí je možné zkontrolovat, zda jsou počítače šifrované BitLockerem. Asset Management vám tak pomůže se zabezpečením koncových stanic.

Přehlednější a ergonomičtější práce s tabulkami

Ve všech tabulkách webové aplikace je po kliknutí pravým tlačítkem dostupná místní nabídka příkazů. Vzhled tabulek si může každý uživatel přizpůsobit, jak mu vyhovuje.

Šablony sestav Power BI

Pro snazší analytickou práci jsme vám připravili šablony sestav Power BI. V populární BI platformě s nimi můžete ihned po otevření pracovat nebo je upravit podle vlastních potřeb.

Lepší reporty

Analytické pohledy nově obsahují vlastní položky. Reportovat můžete i čas strávený ve stavu požadavku.

Všechna oznámení lze plně customizovat

V oznámeních pro žadatele lze použít nové proměnné. Customizovat lze i oznámení pro řešitele a operátory.

Bezpečnost

Pracovali jsme i na bezpečnosti aplikace. Přidali jsme logování změn přiřazení do skupiny a dalších změn oprávnění.