Blog

Alvao je „co-sell ready“ a dostupné v Azure Marketplace

Řešení Alvao nyní najdete i v Azure Marketplace. V rámci partnerství s Microsoftem jsme se zapojili do programu pro společný prodej a můžeme tak říct, že naše aplikace jsou „co-sell ready“.

Celý článek

ITIL® 4: Procesy, praktiky a čtyři dimenze řízení IT

Základní procesy jako je incident management, správa změn nebo problem management najdete i ve čtvrté edici ITIL. Ta však pracuje se širším pojmem „praktiky“. Nejde totiž pouze o to najít správnou sekvenci kroků a akcí. Je potřeba ujistit se, že máme k dispozici všechno k vytvoření hodnoty pro zákazníka.

Celý článek

Vyšla nová verze ALVAO 10.3

Nové ALVAO dostává komfort práce o pořádný kus dále. Prozkoumejte více než 100 nových funkcí vyvíjených s důrazem na uživatelský zážitek.

Celý článek

ALVAO Inspiration Day proběhne online formou webinářů

Letošní ročník vzhledem k okolnostem proběhne online. Konferenci vám zprostředkujeme formou webinářů.

Celý článek

Rozhovor: Výpadek systémů nemocnici paralyzuje, léčit se nepřestane

David Zažímal řídí IT v Jihlavské nemocnici. Bavili jsme se o tom, jak vypadá kritický výpadek v nemocnici, jaké specifické problémy řeší a proč musí nakupovat odolnější popisky počítačů než v jiných provozech.

Celý článek

ITIL® 4: Řídicí principy, díl druhý

Přinášíme vám slibovaný druhý díl článku o řídících principech. Jaké jsou zbývající tři principy a proč je někdy tak těžké se jimi řídit?

Celý článek

Nejpraktičtější porce ITIL® 4: Řídící principy

Ještě než vůbec vyšla kniha ITIL 4 Foundation, měli jsme možnost zeptat se autorů, jaká je jejich oblíbená kapitola. Čekali jsme různorodé odpovědi, ale všichni se shodli na jednom: Kapitola o řídících principech. Není se čemu divit. Řídící principy jsou možná to nejpraktičtější, co v novém ITIL najdete.

Celý článek

6 způsobů, jak ALVAO Service Desk usnadňuje týmovou spolupráci

Ať už se jedná o koordinaci projektů, práci na společných úkolech nebo rychlé porady při řešení krizových situacích, váš tým k hladké práci potřebuje nástroje, které mu usnadní komunikaci, sdílení informací a rozdělení práce.

Celý článek

ITIL® 4: Service Value System – od příležitosti k hodnotě

Tento článek srozumitelným způsobem vysvětluje 2 nové koncepty ITIL 4: Service Value Stream a Service Value Chain

Celý článek