Produkty

ALVAO Service Desk

SDWA-katalog-it

  • Stává se Vám, že nevíte, na koho se obrátit, když něco potřebujete, a to nejen od útvaru IT?
  • Nejste si jisti, zda funguje dodávání služeb Vašemu podnikání dostatečně kvalitně?
  • Máte pocit, že Vaše útvary poskytující služby IT fungují neefektivně?

ALVAO Service Desk je systém pro moderní organizace a IT oddělení, které chtějí spolehlivě řídit všechny úkoly. Jedná se o systém vyvíjený podle světových procesních standardů na řízení poskytování služeb (ITSM/ITIL). Díky tomu je systém vhodný pro řízení podnikového IT, ale úspěšně v něm můžete řídit i jiná servisní oddělení. Díky ALVAO Service Desk snadno vydefinujete služby, které poskytujete, a uřídíte i složité úkoly a jejich řešení podle daných procesů.

„Dnes můžeme kolegům z byznysu snadno ukázat, jaké služby jim poskytujeme, za jakých podmínek a kolik stojí. Je také jasné, co je nebo není součástí služby.“ 
Radovan Fikr, IT manažer, HARTMANN–RICO a.s.

„Systém nám přinesl zjednodušení organizace práce. Daří se nám pracovat efektivněji a rychleji. Prvotním cílem bylo zavedení jednotného sběrného místa pro evidenci požadavků na IT a zajištění jejich řešení. Tento cíl splnilo ALVAO báječně a přineslo nám mnohem víc. Funkce, kterými ALVAO disponuje, jsou pro řízení IT oddělení výborně navržené, připravené a opravdu ulehčují každodenní rutinu.“
Tomáš Kříž, vedoucí IT Service Desku, Penny Market s.r.o.

 

ALVAO Asset Management

AM-console-obecne-pc
Udržení aktuální evidence výpočetní techniky dělá vrásky nejednomu manažerovi, který má tuto oblast na starosti. Zvláště ve větších firmách, které mají nasazeny desítky nebo stovky počítačů, je to opravdu nelehký úkol. Nejde přitom jen o evidenci fyzických zařízení. Udržet si přehled o instalovaném softwaru ve velkých sítích, o jeho legálnosti a využívaných licencích také není snadné.

ALVAO Asset Management vám poskytne dokonalý přehled o hardwarové a softwarové situaci v celé vaší organizaci a všech pobočkách. S využitím nejmodernějších metod dokáže ALVAO detekovat hardware a software na dálku a nenutí techniky ručně obcházet každé PC ani instalovat agenty. Díky tomu lehce zvládnou provést inventuru majetku i softwarový audit. 

„Díky novému systému máme dokonalý přehled o tom, kdo obdržel jaké IT zařízení až na úroveň USB disku. Nastavení osobní zodpovědnosti za všechna IT zařízení snížilo výrazně počet požadavků na nákup nových zařízení.“
René Pisinger, vedoucí systémové podpory, Česká televize 

„Naším cílem je mít dokonalý přehled o veškerém IT majetku, svěřeném každému zaměstnanci a umožnit přístup k těmto informacím zaměstnancům prostřednictvím intranetového firemního portálu. Po implementaci systému se nám zrychlila a zjednodušila evidence majetku. Výsledkem jsou precizní a vypovídající výstupy.“
Jaroslav Prchal, Technology Department Director, AVG Technologies CZ, s.r.o.

 

ALVAO si poradilo s detekcí softwaru na jedničku – ani Linux nebyl problém

IT oddělení společnosti Madeta spravuje na 550 počítačů, na čtvrtině z nich je nasazen systém Linux. A právě užívání několika systémů bylo rozhodující pro to, že pro evidenci majetku v Madetě zvolili produkt od ALVAO – v testech si totiž vedl nejlépe.

číst více

Změna, která vás přežije – kompletní seriál

Realizovat ve firmě změnu, která přetrvá, není nic jednoduchého. Ponořte se do našeho seriálu o řízení změn. Najdete v něm tipy na zvládnutí všech překážek, rady ostřílených profesionálů a upozornění na časté chyby.

číst více

Asset Management a Service Desk ALVAO pomohl společnosti LINET zvýšit kvalitu dodávaných služeb

Přečtěte si, jak implementace produktů Asset Management a Service Desk ALVAO pomohla firmě LINET snížit administrativu a zefektivnit IT procesy.

číst více

Jak to chodí na ALVAO produktovém workshopu

Na pravidelných workshopech se setkáváme se zákazníky, kteří náš produkt denně používají a můžeme s nim diskutovat jeho další rozvoj. Přečtěte si, jaká témata se probírala na posledním setkání.

číst více

Knihovna SW produktů – pohled do zákulisí

Základem pro úspěšný software asset management (SAM) je úplný přehled o veškerém nainstalovaném softwaru. Abychom zajistili, že vám neunikne ani jedna instalace, spravujeme rozsáhlou knihovnu softwarových produktů.

číst více

O přehlednou evidenci ICT majetku se v OVANETU stará ALVAO

Společnost OVANET, a.s. patří k významným dodavatelům telekomunikačních a IT služeb v Moravskoslezském kraji. V rámci služeb poskytovaných pro Magistrát města Ostravy zajišťuje mimo jiné i službu service desku, což bylo hlavním tématem implementačního projektu.

číst více

Rozhovor: Change management se nedá dělat napůl

Rudolf Slaba je ITIL expert a procesní specialista v O2 Czech Republic. K tomu trénuje smečku mysliveckých psů na lov divočáků a školí kurzy ITIL po celé republice. Povídali jsme si spolu o change managementu a jeho nasazení ve firmách.

číst více

Pracovní pozice: Obchodní konzultant Slovensko

Vyhledávání a získávání nových zákazníků se zaměřením na slovenský trh.

číst více

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Paul Wilkinson

Paul Wilkinson je poslední účastník naší panelové diskuze. Za 25 let praxe v IT se Paul stihl podílet na tvorbě ITIL verze 2 i 3. Je spoluautorem knihy ITIL Practitioner a také ABC kartiček, které pomáhají pojmenovat problémy v IT po celém světě.

číst více

Řízení změn: Jak řešit konfliktní situace

V posledním díle seriálu o změnách se zaměříme na konflikty. Jak komunikovat s kverulanty a lidmi, kteří nefandí vaší změně?

číst více

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Ivor MacFarlane

Ivor byl u samého počátku ITIL v době, kdy to byl relativně malý projekt pro britskou vládu. Jeho znalost historie ITIL nabízí unikátní perspektivu při hodnocení nové verze, kterou vám nastíníme v tomto rozhovoru.

číst více

Enterprise service management v Sazce

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterní společnost v České republice. S pomocí ALVAO zavedla principy enterprise service managementu, aby zaměstnancům usnadnila interní komunikaci se všemi odděleními. Přečtěte si, jak nasadili jedno kontaktní místo pro všechny žádosti ve společnosti.

číst více

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Stuart Rance

Stuart je mezinárodně respektovaný konzultant, trenér a autor, expert v řízení IT služeb a řízení informační bezpečnosti. Před jeho vystupením na ITSMf konferenci v Praze jsme se zeptali na nově vycházející verzi ITIL4.

číst více

Díky ALVAO šlape service desk v Denso Manufacturing stejně spolehlivě jako výroba

Společnost Denso vyrábějící klimatizační jednotky do automobilů v současné době zaměstnává na území ČR 3500 zaměstnanců. Zavedením formulářů se výrazně ulevilo pracovníkům IT oddělení, kteří se díky service desku mohou plně soustředit na práci.

číst více

Nepodceňujte firemní kulturu a získejte pro váš projekt ambasadory

Další díl seriálu o změnách, tentokrát na téma firemní kultury. Proč je důležité pro svůj projekt získat ambasadory?

číst více

Pracovní pozice: Business Development Manager DACH

Prodej řešení se zaměřením na globální trh (DACH).

číst více

Pracovní pozice: International Marketing Manager

Řízení marketingových aktivit se zaměřením na německý trh.

číst více

ITIL 4 a jeho vliv na řízení IT bylo hlavní téma ALVAO Inspiration
Day 2019

Opět po roce se sešlo více jak 150 IT manažerů aby načerpali inspiraci pro řízení IT. Konferenci zahájil svou přednáškou Philip Hearsum, jeden z hlavních architektů nově představené verze ITIL 4.

číst více

Pracovní pozice: Obchodní konzultant

Vyhledávání a získávání nových zákazníků, spolupráce s obchodním týmem.

číst více

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Philip Hearsum

Philip Hearsum, jeden z hlavních architektů ITIL 4, v rozhovoru o nové verzi. Proč potřebujeme nový ITIL a která kapitola je jeho nejoblíbenější?

číst více

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací