Produkty

ALVAO Service Desk

SDWA-katalog-it

  • Stává se Vám, že nevíte, na koho se obrátit, když něco potřebujete, a to nejen od útvaru IT?
  • Nejste si jisti, zda funguje dodávání služeb Vašemu podnikání dostatečně kvalitně?
  • Máte pocit, že Vaše útvary poskytující služby IT fungují neefektivně?

ALVAO Service Desk je systém pro moderní organizace a IT oddělení, které chtějí spolehlivě řídit všechny úkoly. Jedná se o systém vyvíjený podle světových procesních standardů na řízení poskytování služeb (ITSM/ITIL). Díky tomu je systém vhodný pro řízení podnikového IT, ale úspěšně v něm můžete řídit i jiná servisní oddělení. Díky ALVAO Service Desk snadno vydefinujete služby, které poskytujete, a uřídíte i složité úkoly a jejich řešení podle daných procesů.

„Dnes můžeme kolegům z byznysu snadno ukázat, jaké služby jim poskytujeme, za jakých podmínek a kolik stojí. Je také jasné, co je nebo není součástí služby.“ 
Radovan Fikr, IT manažer, HARTMANN–RICO a.s.

„Systém nám přinesl zjednodušení organizace práce. Daří se nám pracovat efektivněji a rychleji. Prvotním cílem bylo zavedení jednotného sběrného místa pro evidenci požadavků na IT a zajištění jejich řešení. Tento cíl splnilo ALVAO báječně a přineslo nám mnohem víc. Funkce, kterými ALVAO disponuje, jsou pro řízení IT oddělení výborně navržené, připravené a opravdu ulehčují každodenní rutinu.“
Tomáš Kříž, vedoucí IT Service Desku, Penny Market s.r.o.

 

ALVAO Asset Management

AM-console-obecne-pc
Udržení aktuální evidence výpočetní techniky dělá vrásky nejednomu manažerovi, který má tuto oblast na starosti. Zvláště ve větších firmách, které mají nasazeny desítky nebo stovky počítačů, je to opravdu nelehký úkol. Nejde přitom jen o evidenci fyzických zařízení. Udržet si přehled o instalovaném softwaru ve velkých sítích, o jeho legálnosti a využívaných licencích také není snadné.

ALVAO Asset Management vám poskytne dokonalý přehled o hardwarové a softwarové situaci v celé vaší organizaci a všech pobočkách. S využitím nejmodernějších metod dokáže ALVAO detekovat hardware a software na dálku a nenutí techniky ručně obcházet každé PC ani instalovat agenty. Díky tomu lehce zvládnou provést inventuru majetku i softwarový audit. 

„Díky novému systému máme dokonalý přehled o tom, kdo obdržel jaké IT zařízení až na úroveň USB disku. Nastavení osobní zodpovědnosti za všechna IT zařízení snížilo výrazně počet požadavků na nákup nových zařízení.“
René Pisinger, vedoucí systémové podpory, Česká televize 

„Naším cílem je mít dokonalý přehled o veškerém IT majetku, svěřeném každému zaměstnanci a umožnit přístup k těmto informacím zaměstnancům prostřednictvím intranetového firemního portálu. Po implementaci systému se nám zrychlila a zjednodušila evidence majetku. Výsledkem jsou precizní a vypovídající výstupy.“
Jaroslav Prchal, Technology Department Director, AVG Technologies CZ, s.r.o.

 

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Stuart Rance

Stuart je mezinárodně respektovaný konzultant, trenér a autor, expert v řízení IT služeb a řízení informační bezpečnosti. Před jeho vystupením na ITSMf konferenci v Praze jsme se zeptali na nově vycházející verzi ITIL4.

číst více

Díky ALVAO šlape service desk v Denso Manufacturing stejně spolehlivě jako výroba

Společnost Denso vyrábějící klimatizační jednotky do automobilů v současné době zaměstnává na území ČR 3500 zaměstnanců. Zavedením formulářů se výrazně ulevilo pracovníkům IT oddělení, kteří se díky service desku mohou plně soustředit na práci.

číst více

Nepodceňujte firemní kulturu a získejte pro váš projekt ambasadory

Další díl seriálu o změnách, tentokrát na téma firemní kultury. Proč je důležité pro svůj projekt získat ambasadory?

číst více

Pracovní pozice: Business Development Manager DACH

Prodej řešení se zaměřením na globální trh (DACH).

číst více

Pracovní pozice: International Marketing Manager

Řízení marketingových aktivit se zaměřením na německý trh.

číst více

ITIL 4 a jeho vliv na řízení IT bylo hlavní téma ALVAO Inspiration
Day 2019

Opět po roce se sešlo více jak 150 IT manažerů aby načerpali inspiraci pro řízení IT. Konferenci zahájil svou přednáškou Philip Hearsum, jeden z hlavních architektů nově představené verze ITIL 4.

číst více

Panelová diskuze na téma ITIL 4: Philip Hearsum

Philip Hearsum, jeden z hlavních architektů ITIL 4, v rozhovoru o nové verzi. Proč potřebujeme nový ITIL a která kapitola je jeho nejoblíbenější?

číst více

Vychází nová verze ALVAO 10.2

Uvolněte potenciál svého týmu pomocí novinek, které jsme pro vás nachystali v nové verzi.

číst více

Service desk pro 16 000 uživatelů zabodoval v soutěži IT projekt roku

Na zavedení ALVAO Service Desku ve Finanční správě ČR jsme skutečně hrdí. Přečtěte si zprávu z vyhlášení finalistů soutěže IT projekt roku.

číst více

Rozhovor: V IT odděleních chybí schopnost komunikace a spolupráce…

Paul Wilkinson, legenda odvětví ITSM, v rozhovoru o lidském aspektu řízení změn i nadcházející verzi ITIL4.

číst více

ALVAO pomáhá Avastu s plánováním investic do IT

Avast je světovou jedničkou v oblasti kybernetického zabezpečení. ALVAO Asset Management v Avastu centralizuje důležité informace o zařízeních z celé infrastruktury. Díky podpoře REST API je celý proces automatizovaný.

číst více

Ignorovat draky se nevyplácí.
Ani v IT.

Osvědčené pohádkové moudro praví, že ignorovat problémy se nevyplácí. V IT to platí dvojnásob.

číst více

Základní revoluční myšlenky ITIL 4

Konečně vyšla nová verze ITIL 4 a všichni si kladou otázku, zda se jí podaří integrovat moderní přístupy jako například Agile, DevOps a Lean. Vznikne společný model pro digitální poskytování služeb?

číst více

Nemocnice Pardubického kraje díky Asset Managementu zlepšila podporu koncových uživatelů

Po sloučení pěti nemocnic pardubického kraje muselo dojít k vylepšení kontroly investic do IT a zároveň bylo třeba zlepšit kvalitu podpory uživatelů. K tomu jim mělo pomoci zavedení jednotné evidence majetku.

číst více

Změna, která vás přežije, 3. díl

Tragickou havárii raketoplánu Challenger sledoval v přímém přenosu celý svět. V dalším díle seriálu o řízení změn vysvětlíme, proč se o Challengeru dodnes učí inženýři po celém světě.

číst více

ALVAO jako zlatý partner
itSMF 2019

Silné téma letošní itSMF konference formulovala obtížná otázka: Potřebuje ITSM Velký třesk? Když mezi hlavními řečníky konference máte skoro polovinu autorského týmu ITIL Practitioner, nemusíte se bát velkých témat.

číst více

Pracovní pozice: International Marketing Specialist

Posílení marketingového týmu se zaměřením na německý trh.

číst více

Neustálé zlepšování služeb: studenti Masarykovy univerzity se seznámili s ITILem v praxi

Pod záštitou Masarykovy univerzity a společnosti ALVAO proběhla v prosinci přednáška na téma Neustálé zlepšování služeb: No jo, ale jak na to? Studenti Fakulty informatiky měli možnost poslechnout si odborníky z oboru řízení IT a pomocí příkladu z praxe zjistit, jak přenést metodiku do běžného provozu.

číst více

V Moog zjednodušili a zlevnili chod personálního oddělení

S pomocí ALVAO dokázala společnost Moog s.r.o. v posledním roce zavést transparentní vedení IT, zjednodušit a zlevnit chod personálního oddělení a pomocí jednoho kontaktního místa nahradit veškeré papírové žádanky přívětivou tváří ALVAO Service Desku.

číst více

Rozhovor: Když si k lidem najdete cestu, stane se z projektu společné dítě

Tomáš Gregor původně vystudoval stavbu přehrad. Většinu své kariéry ale strávil řízením velkých projektů. Nyní řídí IT služby a vybrané projekty ve Fakultní nemocnici Ostrava. O projektovém řízení přednáší na univerzitě. Povídali jsme si o tom, proč je lidský faktor řízení projektů nejdůležitější a jak zvládat vyhrocené situace.

číst více

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací