Service Desk

 
 

Všechny informace o požadavku
přímo v Outlooku

Service Desk-pracujte-z-outlooku

Pracujte přímo z Outlooku

Jedno prostředí pro práci s maily i požadavky

Pracujte s požadavky, aniž byste museli opustit prostředí Microsoft Outlook. Při kliknutí na jakýkoliv e-mail, úkol nebo schůzku ihned vidíte všechny potřebné informace přímo ze systému a můžete provést i libovolnou aktivitu. Odpadá neustálé přepínání mezi aplikacemi a to výrazně urychluje práci a zlepšuje organizaci týmu. Díky tomu se vám například nemůže stát, že řešíte úkol, který už vyřešil někdo jiný.

Snadné plánování schůzek úkolů

Načítejte e-mailové zprávy a vytvářejte z nich nové požadavky anebo je připojujte do komunikace týkající se daného požadavku. Plánujte úkoly nebo schůzky přímo do kalendáře v Microsoft Outlook. Díky tomu je snadné udržet veškerou komunikaci přehledně na jednom místě.

 
 

 
 
 

maly-screen

Lokální aplikace i webové rozhraní

Jste-li často na cestách, použijte webové rozhraní. Pokud jste náročnější a řešíte velké množství požadavků, pak zkuste výkon lokální aplikace. Obě rozhraní můžete snadno kombinovat a pak vás jistě potěší, že mají společné nastavení pohledů a filtrů.

maly-screen

Multijazyčné prostředí celého systému

Pracujete v multikulturní společnosti? Pak oceníte, že se systém dokáže přepínat do různých jazyků podle preferencí uživatele. Také katalog služeb můžete mít multijazyčný. E-mailová upozornění jsou odesílaná v jazyku uživatele.

maly-screen

Propojení na kalendáře Microsoft

Jeden kalendář

Díky jednotnému kalendáři mají řešitelé svůj kapacitní plán na jednom místě a to v Outlooku. Díky tomu mají naplánované události dostupné i na cestách ve svém telefonu.

Jednodušší plánování

Jako operátor můžete on-line sledovat kalendáře řešitelů při kapacitním plánování a také do nich plánovat. Díky přímému napojení na Microsoft Exchange server si tak výrazně zjednodušíte práci při přidělování požadavků.

Příručka: Digitalizace IT oddělení

Zodpovědný provoz IT oddělení vyžaduje řadu administrativních úkonů, které jsou sice důležité, ale zbytečně tým vyčerpávají. V běžném provozu najdete mraky formulářů, dokumentů a byrokratických postupů. Zjistěte, jak to dělat lépe.

 
 
 

 
 

Začněte hned bez školení

Začněte hned bez školení, protože aplikace je jednoduchá a připomíná práci s e-maily. Ovládání je velmi podobné Microsoft aplikacím a díky tomu si systém snadno osvojíte bez nutnosti nákladných školení.

Service Desk-zacnete_hned

 
 
 

Automatické upozorňování na neřešení

Pokud zapomínáte, můžete si aktivovat upozorňování na neřešení požadavku. Systém vás pak upozorní na neaktivitu, blížící se termín a to jak průběžně tak i souhrnně. Dokáže také upozorňovat manažery na čekající schválení a dokonce i žadatele, pokud se čeká na jejich součinnost (reakci). Tato funkce zajistí včasné vyřešení všech požadavků podle dohodnutých SLA.

Schvalování a Workflow

Nechte se vést skrze workflow

Výsledné Workflow je také možné exportovat do Microsoft Visio pro lepší kontrolu a možné další použití např. v interních směrnicích.

Schvalování pro lepší kontrolu

Chcete-li zabránit tomu, aby důležité požadavky byly realizovány bez vědomí odpovědných osob, můžete aktivovat schvalování. Navíc můžete definovat vlastní schvalovací schémata nebo využít již předdefinovaná.

Získejte informace z Microsoft Active Directory

Microsoft Active Directory slouží jednak jako zdroj informací o uživatelích a organizačních útvarech, ale také jako jednotné místo, které řídí uživatelské role a oprávnění v systému. Tato nativní integrace ve svém důsledku významně snižuje administrativní úkony spojené s provozováním a udržováním systému.

 
 

 
 
 

 
Service Desk-katalog-sluzeb

Snadné zadávání požadavků

Své požadavky můžete jednoduše zadat na webovém portálu, kde si vyberete z přehledného katalogu služeb. Systém vám nabízí pouze služby, které smíte požadovat. Požadavky můžete poslat e-mailem, který systém automaticky načte. Díky tomu žadatelé již nevyplňují složité formuláře a všechny požadavky jsou na jednom místě.

Přehledný katalog služeb

Upravujte si snadno váš katalog služeb tak, aby odpovídal vašim reálným potřebám. Vytvářejte si libovolné služby, vlastní pravidla, procesy, oprávnění a napojujte je na e-mailové schránky. Díky univerzálnímu přístupu můžete postavit i katalog pro velké společnosti a napříč různými odděleními.

 
 

 
 
 

Podpora technologií Microsoft

Systém ALVAO Service Desk je vyvíjen na technologiích Microsoft a podle doporučení společnosti Microsoft. Vývojáři vždy nejprve přemýšlí, jak by danou problematiku řešil sám Microsoft, a vyvarují se duplikování funkčnosti. Výsledné aplikace jsou následně také certifikovány nezávislými autoritami na kompatibilitu s platformou Microsoft.
Tento přístup zaručuje snadnou implementaci a dlouhodobou správu. Díky tomu zákazník ušetří náklady spojené s provozováním a udržováním systému ALVAO.

Service Desk-podpora-technologii-microsoft

 
 
 

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací