Reference

Díky ALVAO šlape service desk v Denso Manufacturing stejně spolehlivě jako výroba

Společnost Denso vyrábějící klimatizační jednotky do automobilů v současné době zaměstnává na území ČR 3500 zaměstnanců. Zavedením formulářů se výrazně ulevilo pracovníkům IT oddělení, kteří se díky service desku mohou plně soustředit na práci.

číst více

ALVAO pomáhá Avastu s plánováním investic do IT

Avast je světovou jedničkou v oblasti kybernetického zabezpečení. ALVAO Asset Management v Avastu centralizuje důležité informace o zařízeních z celé infrastruktury. Díky podpoře REST API je celý proces automatizovaný.

číst více

Nemocnice Pardubického kraje díky Asset Managementu zlepšila podporu koncových uživatelů

Po sloučení pěti nemocnic pardubického kraje muselo dojít k vylepšení kontroly investic do IT a zároveň bylo třeba zlepšit kvalitu podpory uživatelů. K tomu jim mělo pomoci zavedení jednotné evidence majetku.

číst více

V Moog zjednodušili a zlevnili chod personálního oddělení

S pomocí ALVAO dokázala společnost Moog s.r.o. v posledním roce zavést transparentní vedení IT, zjednodušit a zlevnit chod personálního oddělení a pomocí jednoho kontaktního místa nahradit veškeré papírové žádanky přívětivou tváří ALVAO Service Desku.

číst více

Ve společnosti ASEKOL vybrané HR procesy koordinuje ALVAO

Nástup nového zaměstnance představuje výzvu pro každou firmu. Ve skupině ASEKOL díky ALVAO dokáží uřídit celý proces z jednoho místa a na nové kolegy tak od začátku zapůsobí příjemným a profesionálně zvládnutým nástupem do práce.

číst více

ALVAO Service Desk přirozeně zapadl do firemní IT strategie Českých aerolinií.

Po oddělení společnosti od Českého aeroholdingu vznikla nová IT infrastruktura na cloudovém řešení MS Azure. Tým hledal moderní nástroj pro řízení IT služeb, který elegantně zapadne do nového prostředí. ALVAO bylo přirozenou volbou.

číst více

Ve společnosti ComAp je IT skutečným partnerem pro byznys

V posledních letech prošlo IT oddělení kulturní proměnou, která z něj učinila skutečného partnera pro byznys. Součástí této proměny byly i systémy ALVAO, které poskytnuly jednotné kontaktní místo pro uživatele a kvalitní řídící nástroj pro řešitele.

číst více

VLS: S ALVAO přišla do společnosti prozákaznická kultura

Nové vedení IT přineslo do společnosti chuť dělat věci lépe a inovativně. Cíl byl jasný: IT oddělení musí být servisně orientovaný tým s prozákaznickým přístupem. K tomu bylo nutné vypořádat se s přebytečnou zátěží, získat přehled o průtoku požadavků a vytížení týmu.

číst více

Využití systému ALVAO v Compass Group

Hlavním cílem bylo zavést efektivní a přehlednou evidenci a nákup ICT majetku se zaměřením na zefektivnění SW auditů a to pomocí nástroje, který by byl přehledný pro všechny uživatele a to nejen v IT odděleních.

číst více

Pomáhá v nemocnici Náchod

Získali jsme rychle dostupné informace o pořizování a přesunech veškeré techniky

číst více

Řízení IT v GTS ALIVE

Zavedení katalogu služeb ve společnosti GTS Alive

číst více

IT služby v DPMB

Projekt integrovaného řízení IT služeb a bezpečnosti získal od začátku bezprostřední podporu IT odboru. Zkušený tým ing. Malé, vedoucí odboru IT, se od začátku aktivně podílel na úspěšné realizaci projektu.

číst více

IT v nemocnicích na Vysočině

Kvalitativní změna v úrovni poskytovaných IT služeb v nemocnicích Kraje Vysočina

číst více

IT v Českých Radiokomunikacích

Záměrem projektu bylo zlepšení vztahu s businessem pomocí vytvoření jednotného kontaktního místa mezi uživateli a dílčími IT agendami/týmy.

číst více

Změna řízení IT ve FNO

Výše nastíněný rozsah poskytovaných služeb je samozřejmě spojen s nezvykle velkým počtem zaměstnanců (potenciálních uživatelů IT prostředků), kterých je více než 3000, a odpovídajícím množstvím IT techniky.

číst více

Evidence IT majetku v ČT

Česká televize vedla evidenci IT majetku nevyhovujícím způsobem. Vzhledem k nárůstu výpočetních kapacit bylo nutné zavést vhodný evidenční produkt, který by umožňoval požadovanou rychlost reakce při majetkových změnách a pohybu v oblasti IT.

číst více

Podpora řízení a účtování IT služeb v HARTMANN – RICO a.s.

Společnost se rozhodla pro kvalitativní změnu ve fungování IT směřující k vyšší transparentnosti a následně i lepšímu systému opodstatnění investic.

číst více

IT v ASSA ABLOY

Od zavedení systému Service Desk jsme si slibovali hlavně zlepšení a transparentnost služeb IT SSC směrem k uživatelům, kteří jsou soustředěni v několika business unitách v ČR a Slovensku.

číst více

ALVAO v záložně CREDITAS

Do roku 2012 využívala Záložna interně vyvinutý software na evidenci požadavků a majetku. Protože však nebyl dostatečný prostor pro další interní vývoj, bylo na místě využít standardní ověřený software.

číst více

Město Hradec Králové

Magistrát města řešil nutnost optimalizace procesů zadávání a vyřizování požadavků vnitřních uživatelů informačního systému magistrátu a městské policie tak, aby tyto procesy byly pružnější, přehlednější a v souladu s platnou legislativou.

číst více

Zvyšte svoji úroveň v řízení IT

CIO Newsletter

Přináší nové pohledy na roli CIO ve firmě, inspirativní doporučení, jak v této roli obstát, rady, jak „zvládnout“ zaměstnance IT oddělení, a aktuality v oboru.

více informací

90denní plán nového IT manažera

Zkušený CIO, který vám dá jasnou odpověď, jak postupovat pokud dostanete na starosti IT a očekává se od Vás, že provedete rychlá a účinná opatření.

více informací