Poskytování služeb dle nejlepších praktik ITIL® a ITSM

Zaveďte incident management, problem management, change management a další procesy podle nejlepších praktik ITIL. S Alvao si přirozeně osvojíte a přizpůsobíte každý proces.

 

Optimalizace a automatizace klíčových procesů 

Jednoduše nastavíte systém tak, aby zaměstnance provedl připraveným workflow. Alvao pomůže s osvojením nových procesů. Zajistíme také automatizaci rutinních úkolů a pravidelné údržby. 

Organizujte práci tak, aby zbyl prostor pro koncepční činnost

Řešení Alvao vám pomůže třídit požadavky, delegovat práci a přiřazovat priority. Zautomatizujte rutinní činnosti, abyste se mohli věnovat strategickým problémům. 


Řešení v dohodnuté kvalitě a termínu

Skoncujte s chaosem a nejasnostmi. S Alvao ví každý, co může od IT čekat. Slibujte pouze realistické termíny, získávejte pravidelně zpětnou vazbu přímo ze systému a obnovte důvěru uživatelů v IT.  

Přesné podklady pro plánování rozpočtu

Abyste mohli plánovat rozpočet na další období, musíte mít k dispozici údaje o kapacitě a vytíženosti týmu, stavu HW i SW a veškerou chystanou údržbu. S Alvao jsou tyto informace okamžitě po ruce. 


Vybavte zaměstnance vším, co potřebují k samostatnému řešení problémů

Na samoobslužném portálu zaměstnanci najdou řešení nejčastějších potíží, snadno zažádají o nové vybavení nebo nahlásí poruchu. K dispozici jim je přehled žádostí a informace o stavu všech požadavků. 


Důsledně evidujte požadavky ze všech kanálů

Abyste měli spolehlivý přehled o práci oddělení, potřebujete evidovat všechny požadavky, ať už je zaměstnanci zadají přes webový portál, emailem, telefonem nebo osobně. Získáte tak kvalitní podklady pro manažerská rozhodnutí.

Transparentní a důvěryhodné oddělení IT

Vedení firmy IT často vnímá jako černou díru na peníze. Pomocí Alvao budete schopní ukázat, jak vaše oddělení přispívá k hodnotě firmy, a obhájit investice do nových technologií. 


ITIL® is a (registeredTrade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.