Vše připravené v den nástupu

Nástup nového zaměstnance je komplexní proces, jehož úspěšné zvládnutí vyžaduje značné úsilí a koordinaci několika oddělení. Alvao vám pomůže celý proces zorganizovat a zajistit, že na nic nezapomenete, takže nový zaměstnanec bude mít v okamžiku nástupu vše, co potřebuje pro úspěšný start.


Hladké zaškolení a zapracování nového kolegy

Zároveň vám pomůžeme zvládnout onboarding. Pomocí jasně definovaných úkolů a milníků novému kolegovi usnadníte zapracování. Navíc se ujistíte, že absolvuje všechna školení a dostane včasnou zpětnou vazbu.

Jak to funguje?

Pracovník zodpovědný za nástup vyplní jediný formulář, kde uvede vše důležité: pozice, pracoviště, atp. Po potvrzení se automaticky vytvoří úkoly pro všechny lidi, kteří se na procesu podílí. Z jednoho místa potom můžete kontrolovat, jak jste na tom s přípravou nástupu a co vám ještě zbývá. Alvao podporuje komplexní workflow, takže formulář vždycky bude odpovídat právě vašim potřebám.

Přečtěte si, jak v Moog s.r.o. zjednodušili chod personálního oddělení.


Zajímá Vás, jak vám ALVAO pomůže zlepšit chod oddělení? Kontaktujte nás.

Pomáháme firmám lépe organizovat interní oddělení a řídit vztahy s uživateli vnitropodnikových služeb.
Zbavte se zbytečné manuální práce. Dohodněte si nezávaznou schůzku s ALVAO konzultantem.


Kontaktujte nás